Spokojená maminka

Kojící maminka si nemusí lámat hlavu s dietami, protože při kojení většina maminek hubne automaticky. Přesto ale na správný jídelníček nezapomínejte. Pozor si dávejte zejména na zeleninu a jídla s nadýmavými účinky. Po dobu kojení byste se také měla vyhnout luštěninám, citrusům a košťálovinám (zelí, kapusta, květák, čerstvé pečivo, kynuté knedlíky…). Problémy s kojením můžou způsobit i potraviny, které ovlivňují chuť mateřského mléka (česnek, cibule ...). Mateřským mlékem se dostanou k Vašemu děťátku a mohou mu způsobit velké problémy s trávením. Během prvních pár týdnů se matčino tělo zotavuje z porodu. Správná strava a dostatek tekutin tento proces regenerace významně urychlují.

 

Podpůrné nápoje

Existují nápoje, které svým složením podporují tvorbu mateřského mléka nebo tělu dodávají vitaminy, minerální látky apod. Jsou chutné a vhodné pro maminky k pokrytí jejich potřeby pití. K doplnění tekutin se také hodí čaje (střídejte různé druhy), ovocné a zeleninové šťávy a jemně perlivé minerálky.

 

Poklidný spánek

Usnout nebývá tak těžké. Někdy se ale děťátko probudí uprostřed noci a nechce znovu usnout. Nejčastější příčinou probuzení bývá hlad. Žaludek kojenců se totiž teprve učí být dostatečně pružný. Za pár měsíců už bude umět pojmout dostatek jídla a hlad už nebude rušit noční spánek.

 

Doporučujeme!

161 4

Prsní vložky

Prsní vložky jsou příjemně měkké a tenké. Anatomicky tvarované vložky poskytují kojícím maminkám skutečný komfort.

více informací k produktu

BIO čaj pro kojící matky

Bylinný čaj přirozeně podboruje tvorbu mléka. Harmonické spojení anýzu, fenyklu, kmínu, meduňky a citronové trávy navíc báječně chutná. 20 nálevových sáčků

více informací k produktu

Masážní olej pro těhotné

Masážní olej s rostlinným olivovým olejem dodává pokožce v těhotenství potřebnou vlhkost a pravidelnými masážemi bříška, stehen, hýždí a prsou zamezuje vzniku strií.  250 ml

více informací k produktu