Sdílení a tisk

color #000000
color #000000

Cvičení v těhotenství

Cvičení pro maminky čekající potomka je velmi důležité. Maminka bude v mnohem lepší fyzické i psychické kondici a připraví své tělo na porod a péči o své děťátko.

V těhotenství je dobré předejít cvikům, při kterých vznikají otřesy. Pokračujte v aktivitě, kterou jste vykonávala před otěhotněním, jen ji miminku přizpůsobte a zmírněte tempo. Vše, co děláte, musí být Vám a miminku příjemné. Pokud navštěvujete kurzy, které nejsou určeny těhotným ženám, Váš instruktor o Vašem stavu musí vědět, aby Vám cviky upravil a přizpůsobil tempo.

Cvičení 3 krát až 6 krát týdně je pro maminku ideální. Každý den se protáhnout nebo projít je přece tak příjemné.

Ženy, které před otěhotněním cvičily pravidelně, by v této aktivitě měly pokračovat. Je samozřejmě třeba pohyb, tempo a náročnost cviků přizpůsobit těhotenství.

Ženy, které před otěhotněním pravidelně necvičily, by měly začít pravidelně chodit na procházky či se alespoň několikrát týdně protáhnout na míči nebo podložce.